Chciałbym was zaprosić na nowe zrekonstruowane WoNO, PROJECT STORM 2. Opiszę wam co zawiera gra i co dokładnie zostało zmienione na cele tzn WONO STORM 1 a potem jakie zmiany zaszły do STORM 2.
STORM 1 Na wstępie chciałbym zaznaczyć że rezygnujemy z exp-stage, mamy zamiar jak najbardziej wydłużyć edycję ale za razem sprawić że expienie nie będzie nudne. Nie powiem że exp będzie mniejszy czy większy po prostu będzie bardziej zbalansowany a zdobywanie eq będzie o wiele trudniejsze. Pvp ma być przyjemne i fajne już od 50 lvla więc gracze którzy chcą wejść tylko po to aby się bić nie powinni narzekać.
45 Postaci
-każda postać posiada około 12 jutsu w tym około 3 unikalne specialne i bardziej skomplikowane jutsu przeważnie do PVP -wszystkei jutsu poza chakra feet są dla FACC. -postacie mają po 17 transformacji, nie licząc Gaia, Kaguyi oraz Zabuzy które zdobywa się w inny sposób. -4 Klasy postaci: taijutsu fighter, distance fighter, ninjutsu fighter i defense fighter. -Jednoklasowość wprowadza zupełnie nowy i ulepszony balans postaci.
Rekonstrukcja itemów
-każdy item został zedytowany i zbalansowany. -dla każdej klasy są najlepsze do zdobycia i zcraftowania unikalne sety na 50,100,200 oraz 300 lvl. -equipment i bronie zostały zupełnie zbalansowane, jeżeli jakiś item na np 25 lvl jest dla klasy tai to znajdziesz także taki dla innej klasy, z taką samą ceną/dropem itp. -większość itemów jest teraz o wiele ciężej zdobyć a drop został zupełnie zmieniony.
Potworki
-Wszystkie potworki zostały zbalansowane i zedytowane. -100% nowy drop z potworków z unikalną szansą wypadania. -exp za potwory został lepiej zbalansowany.
Questy i Misje:
63 Missions 32 Task Missions 23 Daily Missions 124 Saga Missions 19 Kakashi Saga Missions 30 Itachi Saga Missions 15 Big Quests (Wszystkie questy będą opisane na stronie wraz z poradnikiem) -Wszystkie questy zostały zbalansowane i zrobione na nowo.
Database WoNO-Wiki!
-na stronie można przeglądać itemy/potwory jak wcześniej ale dodatkowo możemy między innymi sprawdzić za ile dany item można kupić/sprzedać, z jaką szansą wydropić i z jakiego potwora/ questa/misji czy craftu/enchantingu dany item leci. -każdy item jest tzn klikany i znajdziemy na stronie wszystkie informacje co, jak i gdzie. -questy będą opisane na stronie, będzie podane ile osób trzeba na dany quest, który lvl jest wymagany a także poradnik jak wykonać danego questa.
Mapa:
-mapa została zupełnie zrekonstruowana, nie ma już zablokowanych ciasnych przejść, powstało wiele wolnego pola do walk gildi itp. -wiele nowych i zmienionych expowisk bez nie potrzebnych małych skał i bezużytecznych miejscówek. -wiele nowych obszarów i zedytowanych starych miejsc.
Instancje:
Na 100,200 i 300 lvl będzie można przejść instancje. Aby wykonać daną instancje musimy być w 4-osobowym party i każdy musi mieć inna klasę postaci. Instancja polega na tym że zostajemy teleportowani na wyspe na której mamy do wykonania losowe misje po czym na koniec zabijamy bossa i dostajemy losowy item do craftu + exp.
Systemy: Wanted System - system który pozwala na puszczenie listu gończego za daną gotówkę. Auction System - sprzedawanie i kupowanie itemów bez zbędnego spamowania w grze. Enchanting System - enchantowanie itemów specialnymi enchantami. Crafting System - cały ten system został zbudowany na nowo, craftowanie jest teraz o wiele bardziej wymagające i można w nim stworzyć najlepsze itemy z gry, kazdy gracz może teraż zdobyć całego seta i najlepsze bronie bez sms shopa. Alchemy System - stary crafting został zmieniony na alchemy system czyli na tworzenie mikstur. Kuchiyose System - wszystkie kuchiyose zostały zrekonstruowane i ulepszone, każdy gracz teraz przypisac może na postać wszystkie kuchiyose i mieć dodatkowe bonusy. War System - War system dla gildi aby walczyć bez utracenia fragów. Cast System - kazdy gracz może odpalić casta i inni gracze po zalogowaniu do gry nie wpisując ani acc ani hasła może takiego gracza oglądać.
Eventy:
Postanowiliśmy usprawnić eventy na wono, każdego dnia tygodnia odbędzie się inny event.
Gameplay: Chcemy wyeliminowąć masowe uzywanie potków przy expieniu, itemy mają o wiele więcej regeneracji chakry a jutsu regeneration leczy optymalnie aby expić na podobnym lvlu potworów co nasz.
Atakowanie: -Każda postać będzie mogła skilować i bić z czego mu się tylko podoba. -Nowy styl atakowania, nosimy w prawej ręce miecz a w lewej kunaie, gdy stoimy blisko przeciwnika uderzamy automatycznie z miecza, a jak z daleka to automatycznie uderzamy z kunaia. Można zamiast miecza/kunaia nosić shield'a lub thrower, to jak kto chce.
A teraz trochę starszych informacji dla graczy którzy jeszcze nie grali w wono:
Mamy do wyboru 2 clienty: -Normalny Client (zwykły client na słabsze komputery) -Special Client (posiada On inną szatę graficzną i posiada muzykę inną na każde expowisko!), ma też on wiele innych zalet.\
Wiele ciekawych jutsu zmusza nas do myślenia i dobrania dobrego teamu aby wyeliminować przeciwnika. Jednymi z takich jutsu to np. Hirashin kunai - Teleportuje sie do postawionego kunaia Goshun - Zamienia miejsca z targetem Izanami - Cofa siebie i przeciwnika po 3s do momentu uzycia. Bansho Tenin - Przyciaga targeta do siebie (Jest tez Shinra Tensei ktora odpycha wszystkich w okolo postaci) Kotoamatsukami - (Naklada 7s exhausta na target, target nie moze uzywac spelli) Izanagi - Postac sie odradza jak padnie. i wiele innych ciekawych tego typu jutsu jak ze świata Naruto.
Skille jakie są na WoNO to: -Ninjutsu (siła ataku z jutsu) -Chakra Control (regenracja chakry) -Agility (szybkość ataku) -Dexterity (coś ala krytyk, im więcej mamy skilla tym większa szansa na mocne udeżenie z ciekawą własną animacją) -Taijutsu (siła ataku w zwarciu) -Distance Fighting (siła ataku z dystansu) -Genjutsu (Obrona od Jutsu) -Dodge (Obrona od obrażeń meele)
Mapa w grze jest odwzorowywana na świecie Naruto, wprowadziliśmy do clienta grafiki z rpg makera dzięki czemu mapa prezentuje się o wiele lepiej niż ta z oryginalnej tibi.
W grze zdobywamy achievementy, gdy zdobędziemy je wszystkie dostajemy dostęp do Hero Quest'a.
Teraz trochę informacji co do nowego Update'u czyli STORM2: -Nowy Bijuu item "Juubi" -Stay exp aż do 500lvl'a -Liczba fragów: 15/40/100 -Stałe 30% dmg graczy w pvp -Rework wszystkich Daily Missions, aby robiło się je szybko i bez użycia bota -Poprawiony crafting aby h lvle nie dropiły itemów na low-lvl respach -Sagi mają więcej HP i więce Expa -Nowe taski na moby typu Biju Chakra, Golems, Cursed Samurais -Rework wszystkich bossów na 400lvl -Rework zdobywania ostatnich setów po przez dropienie essencji z bossów. -Nowy MVP system -Rework zdobywania punktów eventowych i wymiana ich na nagrody -Nowe systemy automatycznych eventów wraz z nim specialny eventowy budynek. -Akatsuki vs Anbu missions rework + podział na rangi. -Nowe misje dla Aka Anbu w tym quest na zabicie solo 10 bossów. -Nowy Akatsuki vs Anbu Race Event -Nowy Akatsuki vs Anbu Tower Battle Event -Nowy War of Emperor Event -Nowy Survival Arena Event -Automatyczne turnieje 3v3 (ranked pvp) -Nowy Event Box do zdobycia z eventów, 1 losowy item z wszystkich które istnieją w grze -Rework około 30 bossów w sagach na bardziej wymagające -Poprawa wielu błędów typu bustów, blokady hiraishin itp -Po 15 minutach AFK teraz zostaniesz wylogowany z servera -Nie ma już offline treningu -Do gry wchodzi stamina -Gdy utworzy się war po między gildiami każda gildia dostaje outfit na czas wara z randomowym kolorem aby się wyróżnić -Komenda dla Party Leadera aby całe party miało specialny outfit z randomowym kolorem dla wyróżnienia -Koszt blesów zależny jest od lvla -Otsutsuki Island zagospodarowane w nowe expy -Suna Island zagospodarowane w nowe expy -Nowy quest na 400lvl -Liczne zmiany w bramkach lvlowych -Możliwość kupowania punktów po przez PSC i przelewy (automatycznie). -Rework nagród w niektórych questach, -Jeszcze raz poprawiony crafting w setach na 300lvl -Zacne zmiany w achievementach -Zmiana w Flame Sword -Zmiana w Hero Ring -Zmiana w Ultimate Flame Paper -Usunięto Lee Glove -Nowy Flame Shuriken -Nowy Koton Glove + enchanting -Nowy Koton Kunai + enchanting
Rate: Exp x3, po 500lvlu exp x1 Skills x2 Nin x2 Loot x1
Share Party -gdy jesteśmy w 4 osobowym party i każdy ma inną klasę dostajemy +30%expa.
Monster/Loot -ownerem potwora jest ten co zada najwięcej dmg a nie ten co zada last hita. -potwory sagowe są od lvla danej sagi.
Domki -renta za domek wynosi 10$ za 1 sqm, kasa pobierana jest z depo co tydzień. -jeżeli nie zapłacisz renty twoje itemy wracają z domku do depo a domek jest znowu do kupienia.
Items -Hokage Amulet of Loss jest teraz za 10 golda! -Nie da się już wydropić Hiraishin Kunai'a i Ultimate Flame Paper'a (tylko z questa).
Fragi - daily frag to red skull: 35 - weekly frag to red skull: 100 - monthly frag to red skull: unlimited - pvp bless za 15$ (gdy padniemy od playera, nie tracimy EQ) - low lvl PvP protection (gracze poniżej 199 lvla, gdy padną od kogoś o 150 lvl wiecej, nie tracą ani expa, ani eq, ani aola)
Ktoś pomyśli że to mało fragów na dzień/tydzień ale bez przesady, skoro team to z 5 osob to wystarczy im 75 fragow do zwyklego zabijania. Do warowanai gildi jest War Mode. Frag remover można zdobyć z event pointsów.
Stamina: -Max staminy: 40h + 2h bonus(50% more exp)
-Regeneracja staminy: -1min offline = +1min staminy, naliczanie staminy następuje po 10 min minutach bycia offline. -2min przebywania w Protection Zone (Depo/Temple) = +1min staminy -2min przebywania w No-PVP-Zone (Trainy) = +1min staminy
-Regeneracja bonus staminy (50% more exp) - 12x wolniej niż normalnie (i tylko podczas bycia offline)
-Gdy mamy poniżej 14h staminy: -otrzymujemy tylko 50% expa za potwory -nie wypada loot z potworów
Filmik z nowościami od Saska: https://www.youtube.com/watch?v=XCyNDHj5yr8
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=hxV8uoNifi4
Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę http://wono-cj.net/wono/ są tam podane wszystkie informacje o grze.
START 04.02.2017 o godzinie 21:00!
|